XIV. Kelet-Magyarországi Diabetes Hétvége

Általános információ

XIV. KELET-MAGYARORSZÁGI DIABETES HÉTVÉGÉNEK HELYSZÍNE ÉS IDŐPONTJA
Eger, Hunguest Hotel Flóra
2025. október 9-11.
 
PROGRAMBIZOTTSÁG
elnök:
Prof. Dr. Barkai László az MDT főtitkára
Tagok:
Dr. Bakó Barnabás
Dr. Domboróczki Zsolt
Dr. Gaál Zsolt
Prof. Dr. Lengyel Csaba
Dr. Molnár Ágnes
Dr. Petró Gizella
Dr. Sztanek Ferenc
Dr. Taybani Zoltán
Prof. Dr. Várkonyi Tamás
 
SZERVEZŐBIZOTTSÁG
Dr. Bakó Barnabás
Prof. Dr. Barkai László
Dr. Domboróczki Zsolt
Prof. Dr. Várkonyi Tamás
 
KONGRESSZUSI SZERVEZŐIRODA
STAND-ART Event Management
6723 Szeged, Tisza Palota H/17.
Felső Tisza-part 31-34.
Tel: +36 62 999 950, +36 30 619 7348, +36 30 637 3404
Fax: +36 62 661 331
 
Számlacím: 6792 Zsombó, Juhász Gy. u. 16.
 
Dr. Bernáth József, ügyvezető
 
Jakab Laura, ügyvezető (számlázás és pénzügyek)
 
Lacsán Lili, project manager (szállásfoglalás)
 
Lacsán Dóra, ügyvezető (regisztráció, szponzori támogatások)
 
Dr. Garhuth Anita, project manager
 
FONTOS DÁTUMOK
Korai, kedvezményes regisztráció határideje: 2025. szeptember 1.
Regisztráció határideje: 2025. szeptember 29.
Regisztráció és szállásfoglalás díjmentes lemondási határideje: 2025. szeptember 9.
A hivatalos megnyitás tervezett időpontja: 2025. október 9., 14:00 óra
A hivatalos zárás tervezett időpontja: 2025. október 11., 13:30 óra
 
REGISZTRÁCIÓ

KDH 2025 regisztrációs díjak

2025. szeptember 1-ig

2025. szeptember 1. után

MDT 35 év feletti orvos tagjai

43.000,- Ft

 

48.000,- Ft

 

MDT szakdolgozó tagjai, 35 év alatti orvos és nem orvos tagjai

38.000,- Ft

 

43.000,- Ft

 

Nem MDT tag orvosok

53.000,- Ft

 

58.000,- Ft

 

Nem MDT tag szakdolgozók

45.000,- Ft

 

50.000,- Ft

 

Nyugdíjasok, orvostanhallgatók, PhD hallgatók, rezidensek, betegszervezetek képviselői

35.000,- Ft

 

40.000,- Ft

 

Kiállítók, cégképviselők számára

50.000,- Ft

 

55.000,- Ft

 

Napidíj – 2025. október … napjára

20.000,- Ft/nap

 

20.000,- Ft/nap

 

A regisztrációs díjak tartalma: kávészünetek, kitűző, konferencia táska a kongresszusi anyagokkal, belépés az összes szekcióra, előadásra, a szponzori kiállításra, valamint tartalmazza a mindenkori ÁFA összegét is. A teljes regisztrációs díj étkezési költség tartalma: 10.000 Ft/nap. A napidíj tartalmazza az aznapi kávészünet fogyasztást, hideg ebédet, kitűzőt, konferencia táskát a kongresszusi anyagokkal, belépést az összes aznapi szekcióra, előadásra, a szponzori kiállításra, valamint tartalmazza a mindenkori ÁFA összegét is. A napidíj étkezési költség tartalma: 7.000 Ft/nap. A regisztrációs díjak étkezési költség tartalma a számlán külön tételként kerül feltüntetésre.
Az MDT tagság kedvezménye akkor érvényes, ha a tagnak nincs tagdíjhátraléka a 2025. évre.
 
FAKULTATÍV ELLÁTÁSOK (bruttó összegek)
Vacsora október 9-re 15.000 HUF
Vacsora október 10-re 15.000 HUF
Ebéd október 10-re 12.000 HUF
Ebéd október 11-re 12.000 HUF
 
SZÁLLÁSINFORMÁCIÓ
A szálláshelyekről információt a kongresszus honlapján találhatnak: https://stand-art.hu/KDH2025. A szállodai szobák feltöltése a beérkező megrendelések sorrendjében történik, amennyiben a kért szálláshely betelt, a szervezők Önt egy másik, hasonló kategóriájú szobában fogják elhelyezni. Kérjük, hogy a regisztráció beküldése előtt feltétlenül tájékozódjon az éppen aktuálisan elérhető szálláshelyek felől a honlapon! 
Szíves figyelmüket felhívjuk, hogy a 2025. szeptember 9-ig ki nem fizetett szállodai szobák foglalását új igény bejelentése esetén nem tudjuk minden esetben fenntartani, ezért szíveskedjenek a szállásdíj átutalásáról a fenti időpontig gondoskodni!
Minden szállodai szoba ára tartalmazza a reggelit, de NEM tartalmazza a parkolási díjakat, melyekről szíveskedjenek előzetesen tájékozódni a hotel recepcióján, vagy a kongresszus honlapján.
 
PARKOLÁS
2000 Ft / gépkocsi / nap
A szálloda saját parkolójában 90 gépjármű elhelyezésére van lehetőség.
 
MÓDOSÍTÁSI, LEMONDÁSI FELTÉTELEK
Szállásfoglalás és regisztráció díjmentes módosítására ill. lemondására 2025. szeptember 9-ig van lehetőség, azt követően a díjak kiszámlázásra kerülnek a kötbéres szerződések miatt. Rendezvényt követően kiállított végszámlákat – Résztvevő/Díjfizető kérésére – stornózni, és új számlát kiállítani a mindenkori önrevízió költségének Résztvevő/Díjfizető általi megfizetésée ellenében van lehetőség. Számla költségtérítés nélküli stornózására és új számla kiállítására kizárólag a Szolgáltató adminisztrációs hibájából adódóan kiállított számlák esetében van lehetőség.
A résztvevő/megrendelő kijelenti, hogy tudomással bír arról, hogy a STAND-ART Event Management Kft. további felek bevonásával, közvetítőként nyújtja a rendezvény szervezésével kapcsolatos  szolgáltatásokat.
 
SZÁMLÁZÁS
A megrendelt szolgáltatások költségeit a kiállított számlán az érvényes jogszabályok szerint tüntetjük fel. Számlamódosítás, új számla kiállítása a konferencia végéig, legkésőbb 2025. október 11-ig lehetséges. Ezen időpont után a megrendelésen és az erről kiállított számlán változtatni már nincs lehetőség. A megrendelt szolgáltatások költségeit a kiállított számlán az érvényes jogszabályok szerint tüntetjük fel, külön tételként feltüntetve a változatlan formában továbbszámlázott közvetített szolgáltatásokat. 
Amennyiben szükséges megrendelő számot, PO számot feltűntetni a számlán, azt kérjük szíveskedjen a rendezvény kezdő napjáig megküldeni számunkra, vagy nem áll módunkban azt feltűntetni a számlán.
 
FELELŐSSÉG- ÉS EGYÉB BIZTOSÍTÁS
A rendezvény közzétett részvételi díja nem tartalmaz baleset-, betegség-, poggyász- és felelősségbiztosítási díjat, így a felsorolt események bekövetkezése esetén a szervezőknek nem áll módjukban semmilyen felelősséget vagy kártérítést vállalni.
 
NYILATKOZAT
Jelentkezésemmel a rendezvény célja, illetve dokumentálása érdekében készült fotó, video- és hangfelvételek készítéséhez, és azoknak a szakmai portálokon, illetve a projekt kommunikációja során történő felhasználásához/megjelenéséhez hozzájárulok.
 
A Stand-Art Event Management Kft. honlapján (https://stand-art.hu) található ÁSZF-et, valamint adatvédelmi tájékoztatót elolvastam, megértettem és hozzájárulok, hogy ezen dokumentumok szerint a Stand-Art Kft. az általam megadott adatokat kezelje. Amennyiben NEM járul hozzá adatainak kezeléséhez, regisztrációját nem tudjuk feldolgozni, így azt érvénytelennek tekintjük.
 
A 2006: XCVIII. (A biztonságos és gazdaságos gyógyszer- és gyógyászati segédeszköz ellátás, valamint a gyógyszerfor¬galmazás általános szabályairól) törvénynek megfelelően: „Természetbeni támogatás kizárólag a rendezvényeken történő részvétellel közvetlen összefüggésben felmerülő kiadások (utazási költség, szállásköltség, részvételi díj) fede¬zetére szolgálhat.”
 
Tisztelettel kérjük a jelentkezések elküldésénél a fenti törvény figyelembe vételét.
 
AKKREDITÁCIÓ
A rendezvény aneszteziológia-intenzív terápia, belgyógyászat, diabetológus, dietetika, endokrinológia és anyagcsere-betegségek, érsebészet, gastroenterológia, háziorvostan, kardiológia, nefrológia, neurológia, oxyológia és sürgősségi orvostan, rehabilitációs medicina, reumatológia, sebészet, szemészet, szülészet-nőgyógyászat, urológia szakorvosok és szakdolgozók számára hivatalos, pontszerző továbbképző oktatási program. 
A kongresszuson részt vevő orvosok 48, szakdolgozók 20 akkreditációs pontot kapnak.
 
SZAKDOLGOZÓI PONTOK JÓVÁÍRÁSÁHOZ SZÜKSÉGES ADATOK REGISZTRÁCIÓJA
A kitöltéséhez számítógép vagy mobil eszköz és internet kapcsolat szükséges, melyet szükség esetén a helyszínen biztosítunk.