XXVI. Budapest Diabetes Szimpózium - az MDT évindító tudományos ülése

Általános információ

A XXVI. BUDAPEST DIABETES SZIMPÓZIUM AZ MDT ÉVNYITÓ TUDOMÁNYOS ÜLÉSÉNEK HELYSZÍNE ÉS IDŐPONTJA
Budapest, Aquaworld Resort
2025. február 7-8.

SZERVEZŐBIZOTTSÁG
Prof. Dr. Jermendy György
Prof. Dr. Wittmann István

KONGRESSZUSI SZERVEZŐIRODA
STAND-ART Event Management
6723 Szeged, Tisza Palota H/17.
Felső Tisza-part 31-34.
Tel: +36 62 999 950, +36 30 619 7348, +36 30 637 3404
Fax: +36 62 661 331
E-mail: info@stand-art.hu

Számlacím: 6792 Zsombó, Juhász Gy. u. 16.

Dr. Bernáth József, ügyvezető
E-mail: joe@stand-art.hu

Jakab Laura, ügyvezető (számlázás és pénzügyek)
E-mail: laura@stand-art.hu

Lacsán Dóra, ügyvezető (regisztráció, szponzori támogatások)
E-mail: dora@stand-art.hu

Lacsán Lili, project manager (szállásfoglalás)
E-mail: lili@stand-art.hu

Dr. Garhuth Anita, project manager
E-mail: anita@stand-art.hu

FONTOS DÁTUMOK
Korai, kedvezményes regisztráció határideje: 2024. november 15.
Regisztráció határideje: 2025. január 31.
Regisztráció díjmentes lemondási határideje: 2025. január 7.
Szponzorációs megrendelés leadási határideje: 2025. január 15.
A hivatalos megnyitás tervezett időpontja: 2025. február 7., 15:00 óra
A hivatalos zárás tervezett időpontja: 2025. február 8., 13:00 óra

REGISZTRÁCIÓ

XXVI. BDSZ regisztrációs díjak

Korai regisztrációs díj

Regisztrációs díj

2024.11.15-ig

2024.11.15. után

Orvosok számára

 

33 000 Ft

 

38 000 Ft

Szakdolgozók számára

 

28 000 Ft

 

33 000 Ft

Cégképviselők számára

 

33 000 Ft

 

38 000 Ft

Napidíj – 2025. február ………. napra

 

24 000 Ft/nap

 

24 000 Ft/nap

A regisztrációs díjak tartalma: kávészünetek, vacsora, kitűző, konferencia mappa a kongresszusi anyagokkal, belépés az összes szekcióra, előadásra, a szponzori kiállításra, akkreditáció díja, valamint tartalmazza a mindenkori ÁFA összegét is. 
A teljes regisztrációs díj étkezési költség tartalma: 13.340 Ft/nap.
A napidíj tartalmazza az aznapi kávészünet fogyasztást, kitűzőt, konferencia mappát a kongresszusi anyagokkal, belépést az összes aznapi szekcióra, előadásra, a szponzori kiállításra, valamint tartalmazza a mindenkori ÁFA összegét is. A napidíj étkezési költség tartalma: 8.000 Ft/nap.

A regisztrációs díjak étkezési költség tartalma a számlán külön tételként kerül feltüntetésre.

ÉTKEZÉSEK MEGRENDELÉSE
Ebéd február 8-ra – 10.500 Ft

MÓDOSÍTÁSI, LEMONDÁSI FELTÉTELEK
Regisztráció díjmentes módosítására ill. lemondására 2025. január 7-ig van lehetőség, azt követően díjak kiszámlázásra kerülnek a kötbéres szerződéseink miatt. Bővebb információ az ÁSZF-ünkben került feltüntetésre, amely megtalálható a honlapunkon. Rendezvényt követően kiállított végszámlákat – Résztvevő/Díjfizető kérésére – stornózni, és új számlát kiállítani a mindenkori önrevízió költségének Résztvevő/Díjfizető általi megfizetése ellenében van lehetőség. Számla költségtérítés nélküli stornózására és új számla kiállítására kizárólag a Szolgáltató adminisztrációs hibájából adódóan kiállított számlák esetében van lehetőség.

SZÁMLÁZÁS
A megrendelt szolgáltatások költségeit a kiállított számlán az érvényes jogszabályok szerint tüntetjük fel. A részvételi díjak étkezéstartalma külön tételként kerül a számlán feltüntetésre. Számlamódosítás, új számla kiállítása a konferencia végéig, legkésőbb 2025. február 8-ig lehetséges. Ezen időpont után a megrendelésen és az erről kiállított számlán változtatni már nincs lehetőség.
A résztvevő/megrendelő a jelentkezése során nyilatkozott, hogy tudomással bír arról, hogy a STAND-ART Event Management Kft. további felek bevonásával, közvetítőként nyújtja a rendezvény szervezésével kapcsolatos szolgáltatásokat.

FELELŐSSÉG- ÉS EGYÉB BIZTOSÍTÁS
A rendezvény közzétett részvételi díja nem tartalmaz baleset-, betegség-, poggyász- és felelősségbiztosítási díjat, így a felsorolt események bekövetkezése esetén a szervezőknek nem áll módjukban semmilyen felelősséget vagy kártérítést vállalni.

NYILATKOZAT
Jelentkezésemmel a rendezvény célja, illetve dokumentálása érdekében készült fotó, video- és hangfelvételek készítéséhez, és azoknak a szakmai portálokon, illetve a projekt kommunikációja során történő felhasználásához/megjelenéséhez hozzájárulok.

A Stand-Art Event Management Kft. honlapján (https://stand-art.hu) található ÁSZF-et, valamint adatvédelmi tájékoztatót elolvastam, megértettem és hozzájárulok, hogy ezen dokumentumok szerint a Stand-Art Kft. az általam megadott adatokat kezelje. Amennyiben NEM járul hozzá adatainak kezeléséhez, regisztrációját nem tudjuk feldolgozni, így azt érvénytelennek tekintjük.

A 2006: XCVIII. (A biztonságos és gazdaságos gyógyszer- és gyógyászati segédeszköz ellátás, valamint a gyógyszerfor¬galmazás általános szabályairól) törvénynek megfelelően: „Természetbeni támogatás kizárólag a rendezvényeken történő részvétellel közvetlen összefüggésben felmerülő kiadások (utazási költség, szállásköltség, részvételi díj) fede¬zetére szolgálhat.”

Tisztelettel kérjük a jelentkezések elküldésénél a fenti törvény figyelembe vételét.

AKKREDITÁCIÓ
A rendezvény belgyógyászat, csecsemő- és gyermekgyógyászat, diabetológus, dietetika, endokrinológia és anyagcsere-betegségek, foglalkozásegészségügy, gastroenterológia, háziorvostan, kardiológia, nefrológia, neurológia, oxyológia és sürgősségi orvostan, szemészet és tüdőgyógyászat szakorvosok és szakdolgozók számára hivatalos, pontszerző továbbképző oktatási programnak minősül. A regisztrált orvosok 32, a szakdolgozók 16 akkreditációs pontot kapnak.

SZAKDOLGOZÓI PONTOK JÓVÁÍRÁSÁHOZ SZÜKSÉGES ADATOK REGISZTRÁCIÓJA
https://stand-art.hu/urlap/BDSZ2025-Szakdolgozoi-urlap
A kitöltéséhez számítógép vagy mobil eszköz és internet kapcsolat szükséges, melyet szükség esetén a helyszínen biztosítunk.