MDT Családorvosi Munkacsoport XIII. Továbbképző Konferenciája

Általános információ

AZ MDT CSALÁDORVOSI MUNKACSOPORT XIII. TOVÁBBKÉPZŐ KONFERENCIÁJÁNAK HELYSZÍNE ÉS IDŐPONTJA
 
Herceghalom, Abacus Hotel
2026. február 26-28.
 
SZERVEZŐBIZOTTSÁG
Prof. Dr. Lengyel Csaba (az MDT elnöke)
Dr. Hasitz Ágnes
Dr. Rosta László
 
KONGRESSZUSI SZERVEZŐIRODA
STAND-ART Event Management
6723 Szeged, Tisza Palota H/17.
Felső Tisza-part 31-34.
Tel: +36 62 999 950, +36 30 619 7348, +36 30 637 3404
Fax: +36 62 661 331
 
Számlacím: 6792 Zsombó, Juhász Gy. u. 16.
 
Dr. Bernáth József, ügyvezető
 
Jakab Laura, ügyvezető (számlázás, pénzügyek)
 
Lacsán Lili, project manager (szállásfoglalás)
 
Lacsán Dóra, ügyvezető (regisztráció, szponzori támogatások)
 
Dr. Garhuth Anita, project manager
 
FONTOS DÁTUMOK
Korai, kedvezményes regisztráció határideje: 2026. január 15.
Regisztráció határideje: 2026. február 15.
Regisztráció díjmentes lemondási határideje: 2026. január 26.
A hivatalos megnyitás tervezett időpontja: 2026. február 26., 14:00 óra
A hivatalos zárás tervezett időpontja: 2026. február 28., 15:00 óra
 
REGISZTRÁCIÓ

MDTCSOM 2026 regisztrációs díjak

Korai regisztrációs díj

Regisztrációs díj

2026. január 15-ig

2026. január 15. után

MDT tag orvosok számára

 

50 000 Ft

 

57 000 Ft

Nem MDT tag orvosok számára

 

53 000 Ft

 

60 000 Ft

Kiállítók, cégképviselők számára

 

53 000 Ft

 

60 000 Ft

Szakdolgozók, rezidensek és gyógyszerészek számára

 

46 000 Ft

 

50 000 Ft

PhD hallgatók, orvostanhallgatók, szakdolgozók számára főétkezések nélkül, kávészünettel

 

ingyenes

 

ingyenes

Napidíj - 2026. február 26. vagy február 28. napjára          

 

25 000 Ft/nap

 

25 000 Ft/nap

Napidíj – 2026. február 27. napjára

 

30.000 Ft/nap

 

30.000 Ft/nap

A regisztrációs díjak tartalma: kávészünetek, vacsorák, kitűző, konferencia mappa a kongresszusi anyagokkal, belépés az összes szekcióra, előadásra, a szponzori kiállításra, valamint tartalmazza a mindenkori ÁFA összegét is.
A teljes regisztrációs díj étkezési költség tartalma: 15.000 Ft/nap.
A napidíj tartalmazza az aznapi kávészünet fogyasztást, kitűzőt, konferencia mappát a kongresszusi anyagokkal, belépést az összes aznapi szekcióra, előadásra, a szponzori kiállításra, valamint tartalmazza a mindenkori ÁFA összegét is. A napidíj étkezési költség tartalma: 10.000 Ft/nap. 
A regisztrációs díjak étkezési költség tartalma a számlán külön tételként kerül feltüntetésre.
Az MDT tagság kedvezménye akkor érvényes, ha a tagnak nincs tagdíjhátraléka a 2025. évre.
 
ÉTKEZÉSEK MEGRENDELÉSE
Ebéd február 27-re – 13.000 Ft
Ebéd február 28-ra – 13.000 Ft
 
MÓDOSÍTÁSI, LEMONDÁSI FELTÉTELEK
Regisztráció díjmentes módosítására ill. lemondására 2026. január 26-ig van lehetőség, azt követően díjak kiszámlázásra kerülnek a kötbéres szerződéseink miatt. Rendezvényt követően kiállított végszámlákat – Résztvevő/Díjfizető kérésére – stornózni, és új számlát kiállítani a mindenkori önrevízió költségének Résztvevő/Díjfizető általi megfizetése ellenében van lehetőség. Számla költségtérítés nélküli stornózására és új számla kiállítására kizárólag a Szolgáltató adminisztrációs hibájából adódóan kiállított számlák esetében van lehetőség.
 
SZÁMLÁZÁS
A megrendelt szolgáltatások költségeit a kiállított számlán az érvényes jogszabályok szerint tüntetjük fel. A részvételi díjak étkezéstartalma külön tételként kerül a számlán feltüntetésre. Számlamódosítás, új számla kiállítása a konferencia végéig, legkésőbb 2026. február 28-ig lehetséges. Ezen időpont után a megrendelésen és az erről kiállított számlán változtatni már nincs lehetőség.
A résztvevő/megrendelő a jelentkezése során nyilatkozott, hogy tudomással bír arról, hogy a STAND-ART Event Management Kft. további felek bevonásával, közvetítőként nyújtja a rendezvény szervezésével kapcsolatos szolgáltatásokat.. Amennyiben szükséges megrendelő számot, PO számot feltüntetni a számlán, azt kérjük szíveskedjen a rendezvény kezdő napjáig megküldeni számunkra, vagy nem áll módunkban azt feltüntetni a számlán.
 
FELELŐSSÉG- ÉS EGYÉB BIZTOSÍTÁS
A rendezvény közzétett részvételi díja nem tartalmaz baleset-, betegség-, poggyász- és felelősségbiztosítási díjat, így a felsorolt események bekövetkezése esetén a szervezőknek nem áll módjukban semmilyen felelősséget vagy kártérítést vállalni.
 
NYILATKOZAT
Jelentkezésemmel a rendezvény célja, illetve dokumentálása érdekében készült fotó, video- és hangfelvételek készítéséhez, és azoknak a szakmai portálokon, illetve a projekt kommunikációja során történő felhasználásához/megjelenéséhez hozzájárulok.
 
A Stand-Art Event Management Kft. honlapján (https://stand-art.hu) található ÁSZF-et, valamint adatvédelmi tájékoztatót elolvastam, megértettem és hozzájárulok, hogy ezen dokumentumok szerint a Stand-Art Kft. az általam megadott adatokat kezelje. Amennyiben NEM járul hozzá adatainak kezeléséhez, regisztrációját nem tudjuk feldolgozni, így azt érvénytelennek tekintjük.
 
A 2006: XCVIII. (A biztonságos és gazdaságos gyógyszer- és gyógyászati segédeszköz ellátás, valamint a gyógyszerfor¬galmazás általános szabályairól) törvénynek megfelelően: „Természetbeni támogatás kizárólag a rendezvényeken történő részvétellel közvetlen összefüggésben felmerülő kiadások (utazási költség, szállásköltség, részvételi díj) fede¬zetére szolgálhat.”
 
Tisztelettel kérjük a jelentkezések elküldésénél a fenti törvény figyelembe vételét.
 
AKKREDITÁCIÓ
A rendezvény belgyógyász, diabetológus, dietetika, endokrinológia és anyagcsere-betegségek, gastroenterológia, háziorvostan, kerdiológia, nefrológia, neurológia, oxyológia és sürgősségi orvostan, sebészet szakorvosok és szakdolgozók számára hivatalos, pontszerző továbbképző oktatási programnak minősül. A regisztrált orvosok 48, a szakdolgozók 20, a gyógyszerészek pedig 48 akkreditációs pontot kapnak.
 
SZAKDOLGOZÓI PONTOK JÓVÁÍRÁSÁHOZ SZÜKSÉGES ADATOK REGISZTRÁCIÓJA
A kitöltéséhez számítógép vagy mobil eszköz és internet kapcsolat szükséges, melyet szükség esetén a helyszínen biztosítunk.