A MAGYAR DIABETES TÁRSASÁG XXVIII. KONGRESSZUSA

Általános információ

A MAGYAR DIABETES TÁRSASÁG XXVIII. KONGRESSZUSÁNAK HELYSZÍNE ÉS IDŐPONTJA

Kongresszusi Központ, Budapest
2020. április 23-26.

A KONGRESSZUS ELNÖKE
Prof. Dr. Kempler Péter

PROGRAMBIZOTTSÁG
Prof. Dr. Kempler Péter (elnök)
Prof. Dr. Várkonyi Tamás (az MDT főtitkára)
Prof. Dr. Barkai László
Dr. Halmos Tamásné
Dr. Hidvégi Tibor
Dr. Hosszúfalusi Nóra
Prof. Dr. Jermendy György
Prof. Dr. Lengyel Csaba
Prof. Dr. Madácsy László
Prof. Dr. Winkler Gábor
Prof. Dr. Wittmann István

SZERVEZŐBIZOTTSÁG
Dr. Putz Zsuzsanna
Dr. Hermányi Zsolt
Prof. Dr. Kempler Péter (az MDT elnöke)
Prof. Dr. Várkonyi Tamás (az MDT főtitkára)

KONGRESSZUSI SZERVEZŐIRODA
STAND-ART Event Management
6723 Szeged, Tisza Palota H/17.
Felső Tisza-part 31-34.
Tel: +36 62 999 950
Fax: +36 62 661 331
E-mail: info@stand-art.hu

Számlacím: 6792 Zsombó, Juhász Gy. u. 16.

Dr. Bernáth József, owner (szponzori támogatások, kiállítás)
E-mail: joe@stand-art.hu

Garhuth Anita, project manager (előadás absztrakt, tudományos program)
E-mail: anita@stand-art.hu

Horváth Judit, office manager (szponzori támogatások, kiállítás)
E-mail: judit@stand-art.hu

Jakab Laura, accountant manager (számlázás és pénzügyek)
E-mail: laura@stand-art.hu

Kálmán Kata, project manager, (szállásfoglalás)
E-mail: kata@stand-art.hu

Lacsán Dóra, operations manager (regisztráció)
E-mail: dora@stand-art.hu

KONGRESSZUSI IRODA, REGISZTRÁCIÓ
Április 23-án 12.00 - 18.00
Április 24-én 08.00 - 18.00
Április 25-én 08.00 - 18.00
Április 26-án 08.00 - 12.00
Regisztrációs iroda telefonszáma: +36 30 619 7348, +36 30 637 3404

FONTOS DÁTUMOK
Absztrakt beadási határidő: 2020. január 31.
Korai, kedvezményes regisztráció határideje: 2020. február 28.
A végleges program közzététele a honlapon: 2020. április 6.
Regisztráció és szállásfoglalás határideje: 2020. április 17.
Regisztráció és szállásfoglalás díjmentes lemondási határideje: 2020. március 23.
A hivatalos megnyitás tervezett időpontja: 2020. április 23., 14:00 óra
A hivatalos zárás tervezett időpontja: 2020. április 26., 14:00 óra

REGISZTRÁCIÓ

MDT 2020 regisztrációs díjak

Korai regisztrációs díj

Regisztrációs díj

2020. február 28-ig

2020. február 28. után

MDT/MEAT 35 év feletti orvos tagjai

 

45 000 Ft

 

55 000 Ft

MDT/MEAT szakdolgozó tagjai, 35 év alatti orvos és nem orvos tagjai

 

32 000 Ft

 

42 000 Ft

Nem MDT/MEAT tag orvosok

 

55 000 Ft

 

65 000 Ft

Nem MDT/MEAT tag szakdolgozó, ill. nem orvos

 

39 000 Ft

 

49 000 Ft

Kiállítók, cégképviselők

 

51 000 Ft

 

61 000 Ft

Orvostanhallgatók, 65 év felettiek, PhD hallgatók

 

31 000 Ft

 

41 000 Ft

Rezidensek

 

33 000 Ft

 

43 000 Ft

Betegszervezetek képviselői

 

35 000 Ft

 

45 000 Ft

Kísérők

 

38 000 Ft

 

38 000 Ft

Napidíj - 2020. április …………… napra          

 

20 000 Ft/nap

 

20 000 Ft/nap


A regisztrációs díjak tartalma: kávészünetek, vacsorák, hideg ebédcsomagok, kitűző, konferencia táska a kongresszusi anyagokkal, belépés az összes szekcióra, előadásra, a szponzori kiállításra, valamint tartalmazzák a mindenkori ÁFA összegét is. A regisztrációs díjak étkezéstartalma bruttó 7 450 Ft/nap.

A napidíj tartalmazza az aznapi kávészünet fogyasztást, hideg ebédcsomagot, kitűzőt, konferencia táskát a kongresszusi anyagokkal, belépést az összes aznapi szekcióra, előadásra, a szponzori kiállításra, valamint tartalmazza a mindenkori ÁFA összegét is. A napidíj étkezéstartalma bruttó 3 000 Ft.

A MDT tagság kedvezménye akkor érvényes, ha a tagnak nincs tagdíjhátraléka a 2019. évre.

A kongresszusra minden résztvevőnek előzetesen regisztrálnia kell, beleértve az absztraktot beküldő vagy meghívott előadókat és cégképviselőket is!

MÓDOSÍTÁSI, LEMONDÁSI FELTÉTELEK
Szállásfoglalás és regisztráció díjmentes módosítására ill. lemondására 2020. március 23-ig van lehetőség, azt követően a kötbér 100%-os. Számlamódosítások díja a rendezvényt megelőzően: 2.500,- Ft + ÁFA. A rendezvényt követően kizárólag a számla formai módosítása lehetséges, melynek díja: 4.000,- Ft + ÁFA

SZÁMLÁZÁS
A megrendelt szolgáltatások költségeit a kiállított számlán az érvényes jogszabályok szerint tüntetjük fel. A részvételi díjak étkezéstartalma külön tételként kerül a számlán feltüntetésre. Számlamódosítás, új számla kiállítása a konferencia végéig, legkésőbb 2020. április 26-ig lehetséges. Ezen időpont után a megrendelésen és az erről kiállított számlán változtatni már nincs lehetőség. Amennyiben regisztrációs díjának befizetése nem érkezik meg bankszámlánkra 2020. március 23-ig, úgy az igényelt szolgáltatásokat és regisztrációját töröljük. Köszönjük megértését!
A résztvevő/megrendelő a jelentkezése során nyilatkozott, hogy tudomással bír arról, hogy a STAND-ART Event Management Kft. további felek bevonásával, közvetítőként nyújtja a rendezvény szervezésével kapcsolatos szolgáltatásokat.

FELELŐSSÉG- ÉS EGYÉB BIZTOSÍTÁS
A rendezvény közzétett részvételi díja nem tartalmaz baleset-, betegség-, poggyász- és felelősségbiztosítási díjat, így a felsorolt események bekövetkezése esetén a szervezőknek nem áll módjukban semmilyen felelősséget vagy kártérítést vállalni.

NYILATKOZAT
Jelentkezésemmel a rendezvény célja, illetve dokumentálása érdekében készült fotó, video- és hangfelvételek készítéséhez, és azoknak a szakmai portálokon, illetve a projekt kommunikációja során történő felhasználásához/megjelenéséhez hozzájárulok.

A Stand-Art Event Management Kft. honlapján (https://stand-art.hu) található ÁSZF-et, valamint adatvédelmi tájékoztatót elolvastam, megértettem és hozzájárulok, hogy ezen dokumentumok szerint a Stand-Art Kft. az általam megadott adatokat kezelje. Amennyiben NEM járul hozzá adatainak kezeléséhez, regisztrációját nem tudjuk feldolgozni, így azt érvénytelennek tekintjük.

A 2006: XCVIII. (A biztonságos és gazdaságos gyógyszer- és gyógyászati segédeszköz ellátás, valamint a gyógyszerfor¬galmazás általános szabályairól) törvénynek megfelelően: „Természetbeni támogatás kizárólag a rendezvényeken történő részvétellel közvetlen összefüggésben felmerülő kiadások (utazási költség, szállásköltség, részvételi díj) fede¬zetére szolgálhat.”

Tisztelettel kérjük a jelentkezések elküldésénél a fenti törvény figyelembe vételét.

AKKREDITÁCIÓ
A rendezvény diabetológus, háziorvos, belgyógyász, gyermekgyógyász, kardiológus, nefrológus, neurológus, szemész, sebész, érsebész, szülész-nőgyógyász, urológus, aneszteziológus és intenzív terápiás, oxyológus, reumatológus és rehabilitációs szakorvosok és szakdolgozók számára hivatalos, pontszerző továbbképző oktatási programnak minősül. A kongresszus akkreditációja folyamatban van.

SZAKDOLGOZÓI PONTOK JÓVÁÍRÁSÁHOZ SZÜKSÉGES ADATOK REGISZTRÁCIÓJA
http://stand-art.hu/urlap/MDT2020-Szakdolgozoi-urlap
A kitöltéséhez számítógép vagy mobil eszköz és internet kapcsolat szükséges, melyet szükség esetén a helyszínen biztosítunk.

SZÁLLÁSFOGLALÁS
A jelentkezési lapon található szobaárak reggelivel és IFA-val értendők, és tartalmazzák a 18% ÁFÁ-t, de NEM TARTALMAZZÁK A PARKOLÁSI KÖLTSÉGEKET.
A szálláshelyekről bővebb információ a http://stand-art.hu/MDT2020/Szallas-informacio oldalon található.

A Novotel Hotelek esetében van lehetőség executive/apartman/junior suite típusú szobák foglalására, ezt külön jelzés esetén tudjuk biztosítani, kérjük igény esetén elérhetőségeink egyikén vegyék fel velünk a kapcsolatot.

MDT STAND
Szeretettel várjuk a Magyar Diabetes Társaság webstandján, ahol minden, a Társasággal kapcsolatos információ beszerezhető. A Diabetologia Hungarica, az MDT honlapja (www.diabet.hu), a Diabetes páciensújság és annak honlapja (www.diabetes.hu) szolgáltatásairól itt tájékozódhat.
A Magyar Diabetes Társaság Vezetősége kéri a Tisztelt Kollégákat, hogy a Kongresszus ideje alatt keressék fel az MDT Standját, ahol egy kattintással jelezhetik, hogy az MDT Honlap szerkesztőséget felhatalmazzák hírlevelek küldésére, illetve hozzáférést kérnek a Honlap szakmai tartalmához.
Az MDT Standon lehetőség nyílik az online tagdíjfizetésre is, amely kb. 1 percet vesz igénybe.
Kérjük, hogy segítse munkánkat, tegye lehetővé a sikeres online kommunikációt Ön és az MDT Honlapja között.
A kiállításon a Tudomány Kiadó és az IntelliMed munkatársai vesznek részt.

ELŐADÁSOK ANYAGÁNAK LEADÁSA ÉS FELTÖLTÉSE
Kérünk minden előadót, hogy szíveskedjen a prezentáció anyagát min. 3 órával az előadás időpontja előtt leadni az előadó termekben a technikusoknak. A reggeli előadásokat kérjük, hogy lehetőség szerint előző nap legyenek szívesek leadni.

INTERNET
A wifi a Kongresszusi Központ területén ingyenes.

PARKOLÁS
A Kongresszusi Központ szomszédságában limitált mennyiségű a szabad parkolóhelyek száma, (osztott üzemeltetés a MOM sporttal) így kérjük aki teheti válassza a közösségi közlekedés nyújtotta lehetőségeket!
Amennyiben mégis autóval érkezne segítségképpen összegyűjtöttük Önöknek a környéken található parkolási lehetőségeket:

- Budapest Kongresszusi Központ elé eső parkoló – Mom Sport parkolója
A parkoló helye és bejárata a Jegelló út felől (A parkoló jobb oldali része a Mom Sport üzemeltetése alatt áll, míg a baloldali a Kongresszusi Központot üzemeltető Novotel Budapest Cityhez tartozik ) – 140db hely.

Fizetés: 400 Ft / 60 perc, minden megkezdett óra után parkolóban található automatánál vagy a parkolóőrnél fizetendő

- Budapest Kongresszusi Központ felőli parkoló, melyet szintén a Novotel Budapest City üzemeltet
A parkoló helye és bejárata a Jegelló út felől (osztottan a Mom sport parkolójával) 90db hely

- Novotel Budapest City felőli parkoló
A parkoló helye és bejárata az Alkotás utca 63-67. felől. (80db hely)

Fizetés: 400 HUF / óra / autó vagy 4.000 HUF / nap / auto a parkolóban kihelyezett automatánál kizárólag kézpénzzel illetve a Hotel recepcióján kártyával is.